Piątka od producenta #20 – Szwed SWD!

Szwed SWD

Jest dumnym reprezentantem miasta – Chełm. Jego działania muzyczne poparte są wiedzą zdobytą na kierunku Realizacji Dźwięku. Zrzeszony jako główny producent z wytwórnią Diil Gang, z której to członkami głównie współpracuje, czyli – Bob One, BRZ, Centrum Strona, Hemp Gru, HZD czy Ryfa. Bez zbędnego przedłużania – dzisiejszym gościem cyklu jest – Szwed SWD!

1.
Dopadają Cie czasem chwile słabości? Jak sobie z nimi radzisz?

Nazywam to kryzysem twórczym… Jest to dla mnie etap, w którym szukam nowych, ciekawych brzmień, innego podejścia do produkcji muzyki. W pewnym sensie ten brak weny pogłębia moją świadomość, która prowadzi do stworzenia czegoś nowego i świeżego. Kryzys pozwala czasem na odrobienie lekcji.

2.
Co Cie inspiruje?

Sztuka władania dźwiękiem. Diil Gang. Kultura Hip-Hop!

3. Jak duży wpływ według Ciebie może mieć sprzęt na wygodę i efekty pracy?

Ważny jest pomysł i determinacja. Profesjonalne narzędzia dają możliwości rozbudowywania i urozmaicania brzmienia, ale trzeba obycia z techniką, żeby działać na najwyższych szczeblach profesjonalnej produkcji.

4. Twoja wizja producenta kompletnego?

Wiedza techniczna, otwarty umysł, kreatywność i konsekwencja w działaniu to podstawa. Umiejętność grania na jakimś instrumencie daje większe możliwości i pole manewru.

5. Najlepsze wspomnienie/wspomnienia wiążące się z tworzeniem muzyki? Niech będzie to swoista zachęta dla młodych adeptów!

Takich wspomnień było wiele, każde na swój sposób najlepsze… Pamiętam jak zaczęła się moja zajawka na robienie bitów. Ziomal pokazał mi Fruity Loopsa na swoim komputerze, wróciłem do domu i zrobiłem pierwszą pętlę. Tak krok po kroku, doprowadziło mnie to do miejsca, w którym teraz jestem i do ludzi, z którymi pracuję. Wtedy – jakieś 12 lat temu nie planowałem tego, nie zastanawiałem się – tylko robiłem! Z tego wynika prosty wniosek: działaj, mimo przeciwności jakie możesz napotkać, odnajdź siebie i podążaj za świadomością!

Po więcej informacji zapraszam na: http://www.diilgang.com/szwed-swd/

Tagi: , , ,

Skomentuj

