Piątka od producenta #18 – Soulpete!

Soulpete

Dumnie reprezentuje Lublin. Słychać w jego muzyce mocną inspiracje Detroit oraz charakterystyczne brzmienie, które wykreowało to miejsce. Podczas swojej drogi współpracował z takimi artystami jak: Flint, Guilty Simpson, Hezekiah, Oddisee, Onar, Theory Hazit. Jest także członkiem kolektywu Rap Addix – co powinno zdradzać już sylwetkę dzisiejszego gościa. Nie przedłużając – Soulpete!

1. Dopadają Cie czasem chwile słabości? Jak sobie z nimi radzisz?

Czasem? To mało powiedziane. Bardzo często miewam muzyczne „doły”. Uciekam wtedy od muzyki jak najdalej. Nie siadam do bitów przez tygodnie, a nawet miesiące. Nie jestem związany żadnymi kontraktami, więc łatwo mi powiedzieć: pierdolę, nie robię! Nic na siłę. Samo przyjdzie. Daję sobie czas, by zatęsknić za produkcją.

2. Co Cie inspiruje?

Ludzie, muzyka, życiowe sytuacje… Pracując nad płytą z Jeżozwierzem (RDS 220), miałem okres wkurwienia i ciągłego napięcia. Dlatego też powstał brudny, surowy i raczej średnio miły dla ucha materiał. Innym razem, robiąc „James Yancey Tribute”, zainspirowała mnie muzyka J Dilli więc przeważały cieple, przyjemne i soulowe brzmienia. Także klimat zupełnie różny. Chyba od zawsze potrzebowałem jakiegoś bodźca/impulsu, który poinformuje mój mały móżdżek” „Siadaj! Zrób COŚ!”.

3. Jak duży wpływ według Ciebie może mieć sprzęt na wygodę i efekty pracy?

Ciężko mi się wypowiadać na ten temat bo do tego roku poza FL, myszką i Axiom’em 25 nie miałem tak naprawdę nic więcej. Ale skoro postanowiłeś zadać te pytania właśnie mi, to chyba znak, że nawet przy pomocy zwykłego komputera można zrobić coś co wzbudzi mniejsze czy większe zainteresowanie.

4. Twoja wizja producenta kompletnego?

J Dilla. Nic więcej nie trzeba dodawać. Odsyłam do jego produkcji.

5. Najlepsze wspomnienie/wspomnienia wiążące się z tworzeniem muzyki? Niech będzie to swoista zachęta dla młodych adeptów!

Mam nadzieję, że te najlepsze dopiero się tworzą (pozdrawiam Krzysia i Bartka). Jednak jeśli miałbym wybrać coś z czego do tej pory jestem najbardziej dumny to zdecydowanie – Rap Addix. I nie chodzi tu o płyty, które zrobiliśmy wspólnie, a sam fakt poznania chłopaków. To moja druga rodzina. Taka prawda!

Po więcej informacji zapraszam na: https://www.facebook.com/soulpetemusic

Tagi: , ,

Skomentuj

