Say My Name…

Remix Destinys Child

Ostatnio na warsztat wziąłem akapellę utworu, który zawsze bardzo lubiłem: „Say My Name” to jeden z największych hitów w dorobku Destiny’s Child. Przyznam, że remix miałem zacząć tworzyć już bardzo dawno temu, lecz ciągle coś mi w tym przeszkadzało. Gdy już czułem, że wreszcie wezmę się do roboty, usłyszałem bardzo udany remix Szatta, co też miało jakiś wpływ na przedłużenie się terminu wykonania mojej interpretacji. W końcu jednak zawziąłem się, pomuzykowałem i mogę nareszcie udostępnić moją wersję wspomnianego przeboju! Zapraszam do odsłuchu tutaj:

Tagi: , , ,

Skomentuj

