Konkurs BeatBattle.pl

523509_574729612588261_1027123590_n

Dziś nadszedł dla mnie kolejny, szczęśliwy dzień. Okazało się bowiem, iż wygrałem pierwszą edycję konkursu organizowanego przez BeatBattle.pl. Konkurencja przebiegała następująco – dostępne były dwa sample. Pod wieloma względami bardzo ciężkie próbki, z których trzeba było stworzyć autorski utwór. Następnie jury w doborowym składzie DJskim: Falcon1 oraz Kebs, wyłonili ostatecznego zwycięzce. Jak się okazało padło na mnie, dzięki czemu zostałem szczęśliwym posiadaczem słuchawek Noontec Zoro HD. Przyznam, że teoretycznie poziom mojej pracy nie jest taki, jaki chciałbym, by był lecz biorąc pod uwagę nieludzko ciężkie utwory do samplowania – jestem bardzo zadowolony. Nawet chyba nie da się odczuć, że tak ciężkie było to zadanie! Chętnych odsłuchu zapraszam tu:

Tagi: , ,

Skomentuj

