G-Soul!

G-Soul

Niedawno uświadomiłem sobie jak ważnym czynnikiem zewnętrznym są dla mnie promienie słoneczne. W ostatnim czasie to dzięki nim muzycznie rozwinąłem nieco skrzydła co bardzo pozytywnie wpłynęło na mój humor. Dziś znów prezentuję nowy utwór, którego tytuł brzmi „G-Soul”. Zamysł utworu w delikatnym stopniu opiera się na elementach Funku z Zachodniego Wybrzeża, łącząc jednak pewne emocje, których wcześniej nie połączyłbym ze sobą. Stąd także nazwa, która wpadła mi do głowy samoczynnie i przypadła do gustu równie szybko. My tu gadu gadu, a utwór stygnie!

 

Tagi: ,

Skomentuj

