Follow The Sun!

Follow The Sun

Dziś wreszcie dotarło do mnie troszkę więcej promieni słonecznych i od razu wybudziłem się z zimowego snu. To chyba przez ten brak sprzyjającej aury dopadła mnie niemoc twórcza, która uprzykrzała mi życie przez ostatnie tygodnie. A dzisiejszego poranka wstałem – ujrzałem wiosenne barwy – od razu trafił mnie muzyczny szał i udało mi się dokończyć utwór instrumentalny, który ciągnie się za mną od kilku dni. Stwierdziłem więc, iż zadedykuję go mojej wybawczyni – pogodzie! „Follow The Sun” – mam nadzieję, że to początek wzmożonych działań! Oby do przodu!

Tagi: ,

Skomentuj

