Aptaun Support 2!

Aptaun Support 2

Już rok temu wytwórnia Aptaun wyszła z inicjatywą o nazwie „Aptaun Support”, która promować miała mniej znanych szerszemu gronu artystów, pewnie pamiętacie? W ubiegłorocznym konkursie udało mi się przebrnąć przez sito eliminacyjne i na tym skończyła się wspomniana przygoda. W bieżącym roku znów wznowiony został kontest. Tym razem jednak miałem o wiele więcej „szczęścia”! Okazało się, że wygrałem batalię remixową i zostałem – „ASem Aptaunu” – nie wiem co te słowa zmienią w mojej muzycznej podróży ale cieszę się, że cokowe starania w jakimś stopniu zostały docenione! A remix można odsłuchać tutaj:

Tagi: ,

Skomentuj

