Beatbattle.Poznań V – Cok vs Oer!

Audio Beat Battle 5

15. grudnia 2012 roku odbyły się 5. Mistrzostwa Polski Producentów w Poznaniu. Od samego początku widać było, że organizatorzy dołożyli wszelkich starań by to wydarzenie przybrało taką postać jaką ostatecznie udało się uzyskać. W tej kwestii był to iwent wysokich standardów. Mnie – szaraczkowi – przytrafiło się dostać drogą kwalifikacji do ścisłego finału i nie ukrywam, że sam ten fakt napawał mnie dumą jeszcze przed startem. Było nas 12. w kategorii Beat Show więc pierwsza runda połączyła nas w 6 par dzięki losowanym karteczkom numerycznym. Jako osobę do pary w czwartej walce otrzymałem producenta, którego obawiałem się chyba najbardziej. Jeszcze niedawno zapraszałem go do cyku: Piątka Od Producenta jako – według mnie – jednego z najlepszych z dziedziny produkcji muzyki w naszym kraju. Cieszyłem się bardzo, gdyż w zasadzie spełniło się jakieś z moich mniejszych marzeń i miałem okazję wymienić ‘ciosy’ z taką postacią jaką jest – Oer! Po walce otrzymałem sporo ciepłych słów, które motywują mnie do jeszcze cięższej pracy! A tutaj zamieszczam audio z bitwy: Cok vs Oer!

Tagi: , , ,

Skomentuj

