Piątka od producenta #13 – DJ 600V!

Wywodzi się z Warszawy. Legendarny producent i DJ. Współpracował z takimi artystami jak: Chada, Diox, Ero, Fisz, Kasta Skład, Mes, Numer Raz, Onar, Pelson, Pezet, Pono, Rahim, Sokół, Tede, Włodi i wieloma innymi. Jeden z fundamentalnych filarów polskiej produkcji. Dzisiaj możecie przeczytać odpowiedzi – DJ 600V!

1. Dopadają Cie czasem chwile słabości? Jak sobie z nimi radzisz?

Chwile słabości?

2. Co Cie inspiruje?

Najbardziej życie. Staram się opowiadać nutami o tym, co jest we mnie, a to co jest we mnie bierze się z otoczenia, czyli – życia.

3. Jak duży wpływ według Ciebie może mieć sprzęt na wygodę i efekty pracy?

Rozumiem, że chodzi o sprzęt muzyczny. Na pewno wiele ułatwia, gdyż daje brzmienie ale tym samym ogranicza. Nie używam i nigdy nie używałem MPC. Kiedyś korzystałem z sp1200 ale to tez historia. Po stworzeniu odmiennie brzmiących płyt (600&Ron-G, Raggabangg) w 2012/2013 wracam do tradycyjnie brzmiącego hip hopu na zakurzonych bębnach i zrobię to bez tych urządzeń = na ucho.

4. Twoja wizja producenta kompletnego?

Jest chyba kilka recept. W każdym razie styl to numer 1 na mojej liście. Producent musi być rozpoznawalny, klejący podrabianą papkę zarabiacze to dla mnie tandetni rzemieślnicy więc trzeba wnosić cos swojego. Czyli styl i kreatywność.

5. Najlepsze wspomnienie/wspomnienia wiążące się z tworzeniem muzyki? Niech będzie to swoista zachęta dla młodych adeptów!

Satysfakcja z odnajdywania własnych receptur na piękno w muzyce. To dzieje się każdego dnia. tych wspomnień jest więcej niż zdołałbym zapamiętać. W pełni realizuję sens życia zawodowego i odnajduję sens w znaczeniu ogólnym. Czuję, że coś po mnie zostaje – coś więcej niż opakowania po żarciu na dnie kosza na śmieci.

Po więcej informacji zapraszam na: http://www.v6.pl

Tagi: ,

Skomentuj

