Piątka od producenta – Wstęp…

Już bardzo dawno temu zaobserwowałem, że w dzisiejszym świecie producenci nie traktowani są na równi z wysiłkiem jaki wkładają w proces twórczy. Jednym z celów tego bloga była chęć zmiany takiej postaci rzeczy oraz propagowanie produkcji jako takiej. Od niepamiętnych czasów kłębiły się w mojej głowie pomysły, których mobilizacja nie pozwalała zrealizować w pełnym zakresie, a byłyby na pewno krokiem w stronę lepszego. Nadszedł w końcu czas, aby to zmienić! A w jaki sposób?

Jednym ze wspomnianych idei było stworzenie pewnego cyklu. Zawziąłem się więc w sobie, zmotywowałem i zacząłem zamieniać myśli w czyny. Rozplanowałem pracę, wykonałem kilka ruchów, napisałem niemałą ilość maili, pozbierałem w całość i nadałem nazwę. Zapytacie o czym piszę?! A już odpowiadam.

Piątka od producenta – to cykl, w którym będziecie mogli przeczytać odpowiedzi na pięć pytań od rodzimych i zagranicznych producentów. Chciałbym, by ten szereg wpisów przybliżył Wam różne punkty widzenia, przedstawił ciekawe podejścia do produkcji, wyjaśnił kilka kwestii z nią związanych, zaciekawił jednocześnie i zaraził piękną pasją – jaką niewątpliwie jest tworzenie muzyki. Samym muzykom, którzy zgodzili się pomóc w uformowaniu tego przedsięwzięcia jestem niezmiernie wdzięczny. Dzięki nim sam wiele się nauczyłem, dowiedziałem i dostałem niewątpliwy zastrzyk energii. Mam nadzieję, że i Wy w każdy piątek (do zakończenia cyklu) wyciągać będziecie również coś dla samych siebie od tych wybitnych Artystów. Zdecydowanie warto!

Tagi:

Skomentuj

