Na czym pracuję?

Jeżeli interesujesz się sprzętem studyjnym, lubisz wiedzieć jak wyposażeni są inni, szukasz opinii lub rekomendacji, czy po prostu chciałbyś dowiedzieć się na czym pracuję – ten dział jest właśnie dla Ciebie! Oto lista mojego, domowego, producenckiego zacisza:

SOFTWARE:

FL Studio 10 Producer Edition

Fl Studio.jpg

HARDWARE:

– Stacja Robocza:
* Procesor: AMD Phenom 2, X4, 3.20 Ghz
* Pamięć RAM: 8.00 GB
* System Operacyjny: Windows 7, 32 Bitowy

– Interface Audio: Focusrite Saffire Pro 24 DSP

– Monitory Odsłuchowe: KRK VXT 6 – aktywne, bliskiego pola

2. KRK VXT 6

– Słuchawki Studyjne: Ultrasone Pro 550 – zamknięte

– Syntezator: Moog Sub 37

7. Moog Sub 37

– Syntezator/Vocoder: Korg MicroKorg XL

7. MicroKORG XL

– Kontroler MIDI: Native Maschine MK2

04. Native Maschine MK2

– Konktroler MIDI: Axiom 61

– Gramofon: Stanton T.80 – napęd bezpośredni

– Wkładka Gramofonowa: Ortofon Concorde Gold

6. Ortofon Concorde Gold

– Rejestrator Cyfrowy: Zoom H2n

– Żywe instrumenty

A Wy na czym pracujecie? Dajcie znać w komentarzach!

Tagi: ,

Odpowiedzi: 14 to “Na czym pracuję?”

  1. gawin Says:

    Siemano.
    Fajny sprzęt, widać urozmaiciłeś go sporo.

    soft:
    FL studio 9 xxl
    adobe audition 3.0

    hardware:
    Komp:(jak narazie):
    procesor: intel core i7
    ram: 4gb
    dysk: 500gb

    Odsłuchy: alesis m1 active
    Interfejs: lexicon lambda
    klawisze: e-mu xboard 49
    słuchawki: akg k-66

    Jak narazie tyle;)

    pozdro

  2. KubaBeats Says:

    Cześć ! Myślę, że mógłbyś jeszcze napisać jaki sprzęt przewinął się w przeszłości przez Twoje ręce oraz krótkie uzasadnienia dlaczego pozbyłeś się danych przedmiotów. I jeszcze z ciekawości – w jaki sposób nagrywasz melodykę ? Pozdrawiam !

    • tojestcok Says:

      Na melodyce uczę się grać, raz nagrywałem dla testu – mikrofonem pojemnościowym w studio tak by zbierał wszystkie wyloty pod klawiszami.

      Co do sprzętu jaki posiadałem:

      Monitory Alesis M1 520 – aktywne – były to odsłuchy niskiej klasy i jeden grał nieco inaczej od drugiego. Ale i tak jak na 1 monitory uważam za niezły zakup : )

      Karta Maya 44 USB + Mixer Behringera XENYX 802 – zamieniłem na interfejs z prostego powodu – chciałem ominąć mikser. Im mniej pośredników na linii tym lepiej. No i chciałem iść o krok dalej. W tym punkcie mógłbym jeszcze wymienić kartę Creativa : )

      Słuchawki AKG K44 – były nieco niewygodne i dźwięk był bardzo niewyraźny – tu chciałem od razu zainwestować w najwyższą półkę : )

      Generalnie sprzęt dość często przewija mi się przez ręce, ciężko by to było sensownie ogarnąć w poście : )

      Pozdrawiam

  3. bany Says:

    rozumiem ze fruity loopsa i cool edita masz oryginalnego ? :D:D:D

  4. szkapa Says:

    Siema, jak masz podpięty interfejs pod kompa ? Masz wejście fw na płycie głównej czy poprzez kartę fw na pci ? Jak jest ze sterownikami tego Focusa i współpraca z kompem ? Nic się nie wiesza, nie ma problemów ?

    • tojestcok Says:

      Cześć,

      Musiałem dokupić slot z wejściem firewire. Pracuję na nim od kilku lat i jeszcze nigdy nie miałem najmniejszej zawieszki. Dziś, z perspektywy czasu uważam jedynie, że nie warto inwestować model interfejsu z bajeranckim, dodatkowym wyjściem słuchawkowym DSP bo i tak po krótkim czasie przestaje ono działać. Było tak w dwóch egzemplarzach, z którymi miałem do czynienia.

  5. szkapa Says:

    Czyli fw na pci. Dzisiaj można dorwac ten sprzęt w dobrej cenie jako używany dlatego pytam bo myślę czy kupic. Da się ustawić latencje na poziomie np 2 ms ? Czy chipset kontrolera fw na pci jaki posiadasz to via czy texas instruments czy może coś innego ?

    • tojestcok Says:

      Ja pracuję na FL Studio, gdzie latencje ustawioną mam na 512smp, 12ms i grając na klawiszu nie odczuwam opóźnienia zupełnie. Przy takiej też wartości, przy większych projektach nie mam żadnych trzasków itd. A co do karty PCI, niestety nie pamiętam. Kupowałem bardzo dawno temu, a znawcą tego typu sprzętu nie jestem : )

      • szkapa Says:

        Pograj trochę na 2ms a później przestaw się na 12 to poczujesz ;) możesz przybliżyć temat tego dsp ? Czy to jest coś typu vrm box od focusa ? Mówisz ze lepiej kupić wersje bez ?

      • tojestcok Says:

        Ostatnio odpisywałem z głowy i popełniłem mały błąd. Działam na 6ms, nie 12 :) Procesor DSP to możliwość sprawdzenia na wyłącznie słuchawkach swojego miksu w różnych, znanych emulowanych studiach/środowiskach. Nie dość, że jest to niepotrzebny efekt to jeszcze gniazdo jest wadliwe (w dwóch modelach, z którymi miałem styczność).

  6. szkapa Says:

    Dzięki za odpowiedzi pozdrawiam :)

Skomentuj

