Dobrze wiesz…


Święta Wielkanocne przyniosły rozwiązanie konkursu na remix do utworów z najnowszej płyty Karima – ”Warto Wiedzieć”. Spośród trzech dostępnych acapelli wybrałem numer ”Dobrze Wiesz”, nakreśliłem pewną wizję, wykonałem i… i bardzo się cieszę bo udało się zwyciężyć! To już druga z rzędu remixowa batalia od Underground Renoma Records, w której szczęśliwie odniosłem zwycięstwo. Mimo niewielkiej frekwencji otrzymałem kolejnego, sporego kopa do działania! Dla chętnych posłuchania:

Tagi:

Jedna odpowiedź to “Dobrze wiesz…”

  1. zero Says:

    uwielbiam zmuszac dzwieki by ukladaly sie w melodie…

Skomentuj

