Korzenie konkursowo…

Mor W.A. – legendarny już dla wielu skład, ogłosił ostatnio konkurs na remix do nowego utworu ”Korzenie”. Jako, że lubię remixy, ponieważ bardzo rozwijają – stworzyłem swoją wizję numeru i wysłałem ją, by ta stanęła w szranki z innymi propozycjami. Nie ukrywam, że ostatnimi czasy sprzyja mi ‚szczęście’ – jakkolwiek to nazwać – i tym razem było bardzo podobnie. Wspólnie z czwórką kolegów zostałem wyłonionym laureatem! Oprócz fajnych fantów w postaci płyt i koszulek, moja interpretacja ”Korzeni” znajdzie się na SZEŚCIOPŁYTOWEJ reedycji – zatem premiera remixu odbędzie się dopiero w lutym! Mega się cieszę!

Tagi:

Odpowiedzi: 2 to “Korzenie konkursowo…”

  1. spongy Says:

    Gratuluję! mega jestem dumna! :) a mozna gdzies posluchac??

Skomentuj

