Ostatnie starcie…

Młody M niebawem wydaje drugą solową płytę, którą promuje utworem ”Ostatnie Starcie”. Gościnnie wspomogli go Onar, Temek i DJ Cider. Z okazji zbliżającej się premiery wraz ze Step Records, zorganizowali konkurs na remix. Tym razem zostałem wyróżniony i cieszę się z tego faktu mocno! Jeżeli jesteś ciekaw mojej wizji, zapraszam tu:

Tagi:

Odpowiedzi: 6 to “Ostatnie starcie…”

  1. Klimek Says:

    Jeszcze jest szansa na pierwszą 10 i płytki do zgarnięcia :)

  2. Szur Says:

    Niemniej jednak konkretny remix, ma zajebisty klimat, jednak werbel mógłby miec więcej „pierdolnięcia” :)
    Piona!

  3. Witostr Says:

    Moim zdaniem te sample są nieco zbyt… hmm, delikatne, jak na taki kawałek. Szczególnie mnie to uderzyło przy wersie o brutalizowaniu przekazu. Co oczywiście nie znaczy, że bit sam w sobie jest marny, bo nie jest. No i prawda jest też taka, że oryginalny bit nie leży mi w ogóle, tego mimo wszystko słucha się lepiej.

  4. Lanek Says:

    też mi się podoba, kozacki.

Skomentuj

