Skiny do Winampa!

Zapewne Ty, jak zresztą ja i wielu innych ludzi znasz całą rzeszę sympatyków, bardzo popularnego DAW – Fruity Loops’a. Nieprawdaż? Jako, że system komputerowy często lubi płatać mi figle, musiałem zrobić jego format. Po wykonaniu tej czynności, poszukiwałem skórek do odtwarzacza. Natrafiłem na taką, która bardzo celnie wstrzeliła się w moje upodobania. Już wiesz czemu na początku tego wpisu wspomniałem o Owocowym Loopie. Tak oto wygląda mój nowy Winamp:

Jeżeli sądzisz, że fajnie byłoby mieć taki imicz Winampa, możesz ściągnąć go pod tym linkiem:

LINK: http://wyslijto.pl/plik/im6whaxdaf

PS W paczce znajdują się również wersje dla fanatyków MPC 2000 i 2000xl. Zapraszam do pobierania!

Tagi:

Skomentuj

