2861 Mixtape, tym razem rapowo…


Dziś, w specjalnym, choć nie lubianym przeze mnie dniu, wrzucam newsa. Zawsze na blogu wypisywałem rzeczy związane z produkcją, tym razem jest jednak inaczej. Prostu z mostu – mój nowy mixtape o tytule ”2861”. Możesz ściągnąć go pod tym linkiem:

LINK: http://wyslijto.pl/files/download/j1sa4dn7sl

Tagi:

Odpowiedzi: 3 to “2861 Mixtape, tym razem rapowo…”

  1. Przem Says:

    zajebisty koncept, bity i nawijki. pozdrówki!

  2. sonar Says:

    Jaram się w cholerę. Mam tylko jedno zastrzeżenie. Byłem tak wygłodniały Twojej nawijki, ściągam a tu… Po jednej zwrotce na numer. Za mało kurwa – chcę więcej! :D I pytanie – jest możliwość dostania fizyka? ;]

    BTW. Kiedy następna, dłuższa rapowa produkcja?

    • tojestcok Says:

      Dzięki za dobre słowo : ) Ogólnie taki był zamysł tej produkcji. Następna, długogrająca płyta trochę zajmie, także nie potrafię dokładnie określić daty.

Skomentuj

