Idę czy nie idę…

Nadszedł czas na drugi wideoklip z płyty Rekord & Cok – ‘’Parę spraw’’. Tym razem padło na utwór ‘’Mam po mostach iść?!’’ z gościnnym udziałem reprezentanta 3 Wymiaru: Szada. Żeby było ciekawiej, przygotowałem remix owego utworu. A co! Mam acapelle to mogę! Efekt tuż poniżej.

Tagi:

Jedna odpowiedź to “Idę czy nie idę…”

  1. vil Says:

    tytuł jak z youtube’owskiego sławnego filmiku o pewnym Panu z zaburzeniami równowagi:) Kawałek jak już wspominałam dobry aleee remix równie co rzadko mi sie zdarza zebym tooooo napisała.

    ps. żyjesz? bo ja tak….

Skomentuj

