Beat Battle Poznań

31.03.2010 – Na kartach historii widniał będzie jako istotny element dziejów polskich producentów, gdyż oficjalnie (z tego co mi wiadomo) była to pierwsza bitwa na podkłady w naszym kraju. Odbyła się w Poznaniu i nie omieszkałem tam wpaść mimo, iż asfaltowe drogi prowadziły nas w owe miejsce mnóstwo długich godzin. Wiele różnych, dobrych jak i złych decyzji zapadło, wiele ciekawych lub mniej intrygujących ludzi przewinęło się, wiele naprawdę świetnych chwil upłynęło! Tak mogę pokrótce opisać Poznański Beat Battle, miejmy nadzieje volumin 1.

PS Zamieszczam tu moje nieudane eliminację z dźwiękiem w bardzo kiepskiej jakości! Ale i tak czuć zajawkę!

Tagi:

Odpowiedzi: 4 to “Beat Battle Poznań”

  1. Bany Says:

    bekart bekart… :D

    konkret wyprwa !

  2. Siwy Says:

    noo wyprawa dobra! w palec w dupę.

    co do samej imprezy to ciekawe miejsce (klub czytelnia) ale nie na taką impreze moim zdaniem, poziom samej batelki mnie zaskoczył, dość wysoki.

    p.s

    oddawać kurwwwwy mój, dowód rejestracyjny !!!!!!! hahah!

  3. spongi Says:

    juz mowilam. jaram sie mega.! ! !

  4. skaju Says:

    hah poleciał „mój głos” ;]
    startujesz na battle we Wrocku ?

Skomentuj

